Bankowe programy lojalnościowe

W skrócie programy lojalnościowe są sprytnym zabiegiem marketingowym mającym na celu zachęcenie klienta do kupna danego produktu poprzez dawanie punktów za każdy zakupiony artykuł, które, uzbierane w odpowiedniej ilości, zostają wymienione na nagrody. Niestety w większości przypadków, kupujący narzekają na zbyt dużą ilość punktów, potrzebnych do uzyskania określonej gratyfikacji w postaci upragnionej nagrody. W związku z tym pragnę zaprezentować Ci sposoby, dzięki którym będziesz w stanie skutecznie zaoszczędzić na programach lojalnościowych oferowanych przez najróżniejsze sieci handlowe. Pomimo powszechnego zniechęcenia dużą ilością potrzebnych punktów w tego typu przedsięwzięciach, warto wiedzieć, iż udział w niektórych programach lojalnościowych może być dla nas opłacalny. Podstawową radą jest zarejestrowanie się na programy lojalnościowe wszędzie, gdzie najczęściej robimy zakupy, gdyż ograniczenie się do jednego z nich nie przyniesie nam wymiernych korzyści. Kolejną radą dotyczącą tematu jest zapisanie się na listy mailingowe operatorów programów lojalnościowych. Pozwoli Ci to na cykliczne dowiadywanie się o najnowszych oferowanych promocjach czy możliwości przyspieszenia procesu zbierania punktów lojalnościowych. Podejmując temat programów lojalnościowych, nie sposób nie wspomnieć o programie Payback, którego popularność (ponad 8 mln klientów) świadczy o jego niewątpliwej opłacalności. Program ten umożliwia gromadzenie punktów podczas codziennych zakupów za pomocą jednej karty. Punkty te można następnie wymieniać na bony zakupowe lub nagrody rzeczowe. Jedną z możliwości jest również przekazanie zdobytych punktów na cele charytatywne. Stosując powyższe metody a także kierując się własną intuicją oraz logicznym rozumowaniem jesteśmy w stanie w widoczny sposób zwiększyć korzyści wynikające z uczestnictwa w programach lojalnościowych.

Zostaw komentarz